ارتش روسیه کنترل یک شهرک دیگر در دونتسک را به دست گرفت

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیرو‌های ارتش این کشور با پیشروی در منطقه جمهوری خلق دونتسک، یک شهرک دیگر را تصرف کردند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در ادامه پیشروی‌های نیرو‌های ارتش این کشور در جمهور خلق دونتسک، کنترل شهرک «آرخانگلسکویه» نیز به دست ارتش روسیه افتاد.

وزارت دفاع روسیه پنج‌شنبه گذشته نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در ادامه پیشروی‌های نیرو‌های ارتش این کشور، روستای «آندریفکا» در جمهوری خلق دونتسک به کنترل ارتش روسیه درآمده است.

در این بیانیه همچنین ادعا شده که در درگیری‌های بین نیرو‌های ارتش روسیه و ارتش اوکراین در شبانه‌روز گذشته ۱۷۴۰ نیروی نظامی اوکراینی کشته شدند.

در آخرین تحولات جنگ در اوکراین، سرویس مطبوعاتی نیروگاه زاپروژیا چهارشنبه گذشته با صدور بیانیه‌ای از حمله به این محل از سوی نیرو‌های مسلح اوکراین خبر داد. در بیانیه صادره از سوی سرویس مطبوعاتی نیروگاه زاپروژیا در این خصوص آمده است: ورود یک فروند پهپاد کامیکازه به محوطه یکی از کارگاه‌های نیروگاه زاپروژیا ثبت شده است.

بیانیه سرویس مطبوعاتی نیروگاه زاپروژیا اضافه می‌کند: این حمله تلفات جانی یا خسارت جدی به دنبال نداشته است. بار دیگر تاکید می‌شود که گلوله باران نیروگاه زاپروژیا و زیرساخت‌های آن غیرقابل قبول است و اقدام تروریستی محسوب می‌شود.

این در حالیست که روسیه تا کنون بار‌ها در خصوص تهاجم پهپادی و یا گلوله باران این نیروگاه هسته‌ای و مخاطرات آن از سوی نیرو‌های اوکراینی هشدار داده است.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار