۵۰ فقره سرقت قطعات خودرو در زنجان کشف شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو و کشف ۵۰ فقره سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان، خبر داد.

سرهنگ محمد علی آدینه لو رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان زنجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی اداره مبارزه با سرقت با اقدامات و شگردهای خاص پلیسی، یک سارق حرفه ای داخل خودرو را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ آدینه لو تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی صورت گرفته، به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی استان افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی و پیگیری سایر اقدامات قانونی در این راستا، یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و تعدادی لوازم و قطعات سرقتی کشف و تحویل مالکان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با تاکید بر اینکه رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی عاملی مهم در پیشگیری از سرقت هاست، از شهروندان خواست: همواره رعایت این نکات را جهت حفظ اموال خود مد نظر قرار داده و کار پیشگیری را که مقدم بر دیگر اقدامات بوده و باعث مصونیت اشخاص و اموال است در اولویت قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.