مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد زنجان ایجاد می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: برنامه‌ریزی لازم برای توانمندسازی جامعه هدف این نهاد انجام شده است و امسال برای پنج هزار مددجو فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

روح اله صالحی با اشاره به روند اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد، گفت: کمیته امداد یک فرآیند تعریف شده در حوزه اشتغالزایی دارد که از استعدادسنجی متقاضیان آغاز می شود.

وی اظهار داشت: در این راستا ابتدا مستعدین اشتغال شناسایی و سپس خدمات مورد نیاز به آنها در قالب مهارت آموزی ارائه می شود تا آنها بتوانند با موفقیت وارد چرخه کسب و کار شوند.

صالحی تصریح کرد: بر اساس طرح اشتغالزایی تعریف شده، مدت زمان مشخصی برای نظارت بر طرح در نظر گرفته می شود، به طور مثال برای طرح اشتغالی که در قالب مهارت های فنی و حرفه ای و خدمات تخصصی است حداقل به مدت سه سال نظارت بر طرح های اشتغال انجام می گیرد تا پایداری لازم را داشته باشند و از مسیر اصلی منحرف نشوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از برپایی ۱۰ غرفه مددجویان و مجریان طرح های اشتغال در نمایشگاه اقوام ایرانی خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت ۶ روز و تا ۲۱ اردیبهشت در زنجان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: بازدید از غرفه های این نمایشگاه برای عموم علاقه مندان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان آزاد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.