بیش از ۲۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای پوشش انتخابات را برعهده دارند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه از پوشش دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان توسط بیش از ۲۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای خبر داد.

عبدالله الماسی رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته برای ۱۰۰ خبرنگار و بیش از ۱۰۰ عکاس و تصویربردار صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان کرمانشاه برای پوشش اخبار انتخابات کارت شناسایی و معرفی نامه صادر شده است.

وی اظهار کرد: تدابیر لازم برای ثبت و به تصویر کشیدن انتخابات این دوره در استان کرمانشاه اندیشیده شده تا اهالی رسانه با سهولت این حماسه مردمی بزرگ را ثبت و ضبط کنند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه به برپایی اتاق خبر برای عوامل رسانه‌ای در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری اشاره کرد و گفت: برای سهولت در ایجاد ارتباط با عوامل ستاد انتخابات و در جریان قرار دادن مردم از اخبار روز انتخابات این اتاق خبر در ستاد انتخابات استان تشکیل شده است.

الماسی اضافه کرد: تمام تدابیر لازم برای انعکاس این رویداد سیاسی در استان اندیشیده شده و عوامل رسانه‌ای بار دیگر حماسه حضور مردم استان کرمانشاه را به قلم و تصویر می‌کشند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه به برپایی پویش «برای ایران برای کرمانشاه» با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه از ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: در این پویش از همه رسانه ها، فعالان فضای مجازی و تولیدکنندگان محتوا‌های انتخابات درخواست شد که تولیدات خود را با شعار و هشتگ #برای_ایران_برای_کرمانشاه منتشر کنند و در یک همراهی بزرگ، همگان را به حضور در تعیین سرنوشت کشور و استان فرابخوانند که خوشبختانه شاهد مشارکت خوبی اهالی رسانه در این پویش بودیم.

الماسی اضافه کرد: همه روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان کرمانشاه به این پویش پیوسته اند و تولیدات انتخاباتی خود را در پیام رسان‌های مختلف با هشتگ #برای_ایران_برای_کرمانشاه منتشر کردند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار