مدیرکل دفتر امور امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه:

اعلام برنده انتخابات پیش از اعلام رسمی نتایج تخلف آشکار است

مدیرکل دفتر امور امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه هرگونه اظهار‌نظر در خصوص اعلام برنده انتخابات پیش از اعلام رسمی نتایج تخلف آشکار است، از نامزد‌های انتخاباتی خواست از هرگونه اظهارنظری در این خصوص و اعلام برنده شدن خود خودداری کنند.

محمد پورهاشمی مدیرکل دفتر امور امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) کرمانشاه، گفت : همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم در کرمانشاه اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: موضوع امنیت و سلامت انتخابات مسائل بسیار مهمی هستند که عوامل اجرایی و مسئولان برگزاری این رویداد از همان ابتدا روی آن تاکید داشته‌اند و ان‌شاءالله با همراهی نامزد‌های انتخاباتی و هواداران آن‌ها این دو مسئله محقق خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه یادآوری کرد: در همین راستا جلسات متعددی با فرمانداران و اعضای شورای تامین شهرستان‌های کرمانشاه برگزار و نکات و مسائل لازم به آن‌ها یادآوری شده است.

وی با اشاره به تمهیدات امنیتی پیش‌بینی شده برای حراست از شعب و صندوق‌های اخذ رای، گفت: حفاظت از آن‌ها به عنوان یک اصل مهم و در راستای صیانت از آراء مردم سرلوحه کمیته امنیتی انتظامی قرار دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار