تامین امنیت انتخابات با حضور ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس خراسان جنوبی

بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس در خراسان جنوبی، تامین امنیت انتخابات ۱۱ اسفند را برعهده دارند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: این فرماندهی با آماده باش و بکارگیری بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان پلیس برقراری امنیت در آستانه انتخابات را در جای جای خراسان جنوبی بر عهده داشته و در روز انتخابات هم در کنار مردم خواهد بود.

سردار شجاعی نسب با بیان اینکه پلیس در سطح استان با همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌های امنیت ساز، آمادگی لازم برای تامین نظم و امنیت انتخابات را برعهده دارد؛ افزود: پشتیبانی‌های هوایی و زمینی نیز برای مرز‌ها و دورترین نقاط روستایی پیش بینی شده است.

سردار شجاعی نسب وضعیت امنیت در خراسان جنوبی را مطلوب دانست و افزود: پلیس تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا مردم در فضای امن در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و در انتخابات شرکت کنند.

سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه مردم بدون شک به عنوان صاحبان این انقلاب همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در راه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه ذره‌ای تعلل نکرده اند؛ گفت: سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در این زمینه است.

به گفته وی ما همواره ادامه دهندگان راه شهدا هستیم و برای تجدید عهد و پیمان با شهیدان و امام شهیدان و با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم و استمرار این نظام مقدس را فریاد می‌زنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.