پسر ترامپ برای دومین بار پاکتی با پودر سفید مشکوک دریافت کرد

پسر بزرگ رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که برای دومین بار در سال‌های اخیر پاکتی با پودر سفید مشکوک دریافت کرده است که ماهیتش مشخص نیست.

دیروز پس از دریافت نامه‌ای حاوی پودر سفید مشکوک، ماشین‌های آتش نشانی و مردانی با لباس‌های محافظ به خانه ترامپ جونیور در ژوپیتر فلوریدا رفتند.

براساس گزارش آر تی، منابع آگاه تأیید کردند که زمانی که ترامپ جونیور پاکت را باز کرد، پودر در هوا پخش شده است. با این حال پلیس درباره این اتفاق اظهار نظری نکرده است. سخنگوی پسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که هنوز دقیقاً مشخص نیست ماهیت این ماده پودری چیست، اما او تأیید کرد که جان پسر ترامپ به نظر نمی‌رسد که در خطر باشد.

او افزود: نتایج آزمایش این ماده در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی بود قطعی نبود، اما مسئولان در محل اعتقاد ندارند که این ماده کشنده باشد.

شایان ذکر است که ترامپ جونیور از حامیان قوی و همیشگی پدرش است و در طول این سال با او در مبارزات انتخاباتی شرکت کرده است. ترامپ جونیور با بیان اینکه این دومین پاکت حاوی پودر سفید است که در سال‌های اخیر برای او پست می‌شود، گفت: این نوع اتفاق‌ها کمی عادی شده است.

وی افزود: واضح است که اگر این اتفاق برای یک دموکرات برجسته می‌افتاد تحمل نمی‌شد و هفته‌ها پوشش خبری را در پی داشت. رسانه‌ها همه جمهوری‌خواهان را مقصر می‌دانند و آن‌ها را وادار به پاسخگویی به این موضوع می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
گرده نخود بزن برو فضا حالشو ببر
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۲۱:۵۵ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
این که فشارش بدی ده کیلو کوکائین خالص بدست میاد.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۴:۱۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
پسرش معتاد به هرویین و کوکایین است این بسته ها رو هم ساقی محلشون براش می فرسته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
بمیر پسر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
قشنگ معلومه اعتیاد داره
آخرین اخبار