حمله سایبری به سامانه داروخانه‌های آمریکا

در پی حمله سایبری به یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری آمریکا، سفارش در داروخانه‌های آمریکا با اختلال مواجه شده است.

فاکس نیوز گزارش داد که داروخانه‌ها در سراسر ایالات متحده به دلیل حمله سایبری به یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری مراقبت‌های بهداشتی کشور با تاخیر در تکمیل نسخه‌ها مواجه هستند.

شرکت Change Healthcare که سفارش‌های دارو و پرداخت‌های بیماران را در سراسر ایالات متحده مدیریت می‌کند، در بیانیه‌ای اعلام کرد که با «قطع شبکه مرتبط با یک مشکل امنیت سایبری مواجه شده است و کارشناسان در تلاش برای رسیدگی به آن هستند. «یک مقام این شرکت تاکید کرد: «به محض اطلاع از تهدید خارجی و به منظور محافظت از اطلاعات شرکا و بیماران خود، اقدامات فوری برای قطع ارتباط سیستم‌ها را انجام دادیم تا از تاثیرات بیشتر جلوگیری کنیم... به محض در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر، به روز رسانی‌ها را ارائه خواهیم کرد.»

بر اساس گزارش فاکس نیوز، داروخانه‌های سراسر آمریکا هشدار‌هایی مبنی بر اینکه حمله سایبری به Change Healthcare باعث ایجاد مشکلاتی در توانایی آن‌ها در رسیدگی به سفارش‌های بیماران شده است، ارسال کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
والا ما هم هر دفعه میریم درمانگاه مهر شهر جدید پرند میگن سایت بیمه نیروهای مسلح بالا نمیاره مجبور می‌شویم آزاد حساب کنیم نمی‌دونم برای چی یا از نیروهای مسلح خوششان نمی‌آید قصد اذیت آزار دارن و ایجاد نارضایتی مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
این خبر خوشحالی نداره. هیچ انسانی از ایجاد اختلال در کمک رسانی به بیماران در هیچ جای دنیا خوشحال نمیشه. چه غزه باشه چه آمریکا، بنی آدم اعضای یک پیکرند. به امیده روزی که خوده سردمداران آمریکا هم به این درک برسند و فرق نگذارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
کار خبیث
آخرین اخبار