دو فرزند یا دو تک فرزند!

زمانی که فاصله بین دو فرزند از یک سنی بیشتر می‌شود مثل این است که دو تک فرزند در خانه داریم.

مسئول درمانگاه فاطمیه با بیان اینکه فاصله سنی مناسب بین دو فرزند ۱۸ ماه است گفت: زمانی که فاصله بین دو فرزند از یک سنی بیشتر می‌شود مانند این است که دو تک فرزند در خانه داریم.
 دکتر رضایی گفت: همانطور که بچه‌های تک فرزند تطابق پذیری اجتماعی پایین و قدرت حل مسئله پایین پیدا می‌کنند دو فرزند با فاصله سنی بالا هم با همین مشکل مواجه می‌شوند.
ماده ۷ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی رو مکلف به تامین خوابگاه برای دانشجویان متاهل کرده است.
دکتر بیات معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر این ماده قانونی گفت:در یکی از ساختمان‌های اداری دانشگاه توانسته‌ایم تعداد ۲۰ واحد خوابگاهی رو به بهره‌برداری برسانیم که در حال حاضر ۱۰ زوج دانشجو در این واحد‌ها زندگی می‌کنند.


طبق قانون جوانی جمعیت خانواده‌ای که فرزند سوم آن‌ها بعد از ابلاغ این قانون متولد شده باشد زمین یا مسکن رایگان به آن‌ها تعلق می‌گیرد.
دکتر چگینی دکتر زنان و زایمان با اشاره به مشکل بعضی از مادران در خصوص سقط مکرر گفت: کلینیک کوثر در بخش اترنی این مرکز شرایط درمان مناسب را برای مادر فراهم می‌کند و در صورت نیاز به بیمارستان ارجاع داده می‌شود.

برچسب ها: تک فرزندی ، فرزند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.