بررسی جامع طرح پیاده‌راه سازی مرکز شهر اراک

بررسی جامع طرح پیاده‌راه سازی مرکز شهر اراک حداکثر تا دو هفته آینده انجام و در نشست شورای ترافیک ارائه خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در شورای ترافیک استان مرکزی گفت: در خصوص پیاده راه هسته مرکزی شهر در گدشته مصوباتی صورت گرفته بود، اما به دلیل تغییرات مدیریت شهری در اراک مجددا پیشنهاداتی ارائه شد و مقرر گردید بررسی‌های جامع تری صورت گیرد تا جلسه بعد تصمیم قطعی با برنامه زمانبندی ارائه شود.

اسدی افزود: قرار بر این شد حداکثر ظرف دو هفته این موضوع بررسی شود و در جلسه بعدی شورای ترافیک نظر نهایی اعلام شود.

به گفته اسدی بیمارستان ولیعصر به زودی افتتاح خواهد شد و از سمت چهار راه ولیعصر به سمت میدان سرداران یکطرفه خواهد شد. خط ویژه‌ای نیز برای آمبولانس و اتوبوس لحاظ شده و اجازه پارک‌های حاشیه‌ای نیز به خودروها داده می‌شود.

 او گفت: ایجاد یک پارکینگ طبقاتی نیز در قسمتی از زمین مجموعه پخش پالایش و پارک ملت برنامه ریزی شده و قرار شد طرح از سوی شهرداری ارائه شود.

اسدی در خصوص دوربرگردان شهید آنجایی افزود: امروز اصلاحاتی برای انجام مصوب شد و قسمت‌هایی با توجه به ملاحظات قرار شد اصلاح شود و درختکاری‌هایی که لازم است صورت گیرد تا مشکلات پیش آمده رفع شود.

اسدی این را هم گفت که قرار نیست در طرح میدان سردشت چند دوربرگردان نزدیک یکدیگر تعبیه شود و پل سنجان به همین منظور ایجاد شده است.

 
 
برچسب ها: ترافیک ، طرح ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیاده رو های شکیل درست شود نه مثل پیاده رو حد فاصل خ اماموباغ ملی هر کدام چهار تا سنگ روی هم گذاشتن که چی از المانهای زیبا و آموزشی استفاد ذوقه شود چند روز پیش ملایر بودیم کیف کردم از این ه