حمایت مضاعف از خانواده‌های یارانه بگیر

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک، طرحی با هدف حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار‌های یارانه بگیر است.

زینل پور مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک که از ۱۷ بهمن آغاز شده و تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد، خانواده‌های دهک‌های یک تا هفت برای خرید یازده قلم کالای اساسی یارانه تشویقی می‌گیرند.

او افزود: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۷ بهمن همزمان با سراسر کشور در استان یزد شروع شده و در این طرح ۱۱ قلم کالای اساسی بر اساس قیمت مبنای سال ۱۴۰۱ در اختیار سرپرست خانوار‌های دهک‌های یک تا هفت قرار می‌گیرد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: مجموع ارزش سبد غذایی ۷۴۳ هزارتومان است که دهک‌های یک تا هفت درصورت خرید از اقلام یازده گانه از ۲۲۰ هزارتومان تخفیف مشوق این طرح استفاده می‌کنند و مجموع اقلام یازده گانه را در قالب ۵۲۳ هزارتومان خریداری می‌کنند. 

زینل پور گفت: اقلام این طرح در کلیه فروشگاه‌هایی که عضو شبکه ملی اعتبار هستند، قابل تهیه و خریداری است و مهلت خرید در این طرح تا ۱۶ اسفند است و افراد مشمول می‌توانند خرید خود را مدیریت کنند و در طول یکماه خرید خود را انجام دهند.

او افزود: این طرح تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد و ماهیانه در تاریخ ۱۷ هرماه کارت یارانه سرپرست خانواده‌های مشمول این طرح شارژ می‌شود.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در این طرح کلیه اقلام یازده گانه به نسبت وزن مشخص شده باید در اختیار خریداران قرار گیرد و در غیر این صورت اگر تخلفی در نحوه ثبت اقلام اتفاق بیافتد یا مبلغ واریز شده با مبلغ عرضه شده همخوانی نداشته باشد، دستگاه کارتخوان آن فروشگاه غیر فعال می‌شود و امکان ارائه کالابرگ برای آن‌ها وجود ندارد.

زینل پور تصریح کرد: این طرح به مناسبت دهه فجر به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان شارژ شده و در صورتی که طی این یک ماه افراد خرید را انجام ندهند اعتبار کارت شان صفر می‌شود.

او افزود: ماکارونی، برنج، حبوبات، گوشت منجمد گوساله، ماست، شیر، پنیر، روغن، مرغ، تخم مرغ، قند و شکر از اقلام ۱۱ گانه این طرح هستند و متقاضیان با نصب اپلیکیشن شما (شبکه ملی اعتبار) از قسمت فروشگاه‌ها می‌توانند با لیست فروشگاه‌های مشمول این طرح آشنا شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار