رونمایی از کتاب احساس ارزشمندی در یزد

با حضور فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از کتاب احساس ارزشمندی رونمایی شد.

فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: توجه به حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ... کارگران نشان از درک و نگاه بلند مدیران واحد‌های تولیدی به ابعاد و استعداد‌های مختلف کارگران دارد.

وی با اشاره به این که در بین کارگران استعداد‌های زیادی وجود دارد، افزود: جامعه کارگری استان یزد سرشار از نخبگان، افراد تحصیلکرده و دارای مدارک عالی است، در بین جامعه کارگری استان نویسندگان، شعرا و مبتکران زیادی وجود دارد که طبق صحبت‌هایی که با مدیرکل صداوسیما صورت گرفت، مقرر شد این ظرفیت‌ها به جامعه معرفی شوند.

فلاحتی نگاه نرم افزاری مدیران واحد‌های تولیدی به استعداد‌های کارگران را ستود و خاطرنشان کرد: نیرو‌های یک واحد تولیدی امروزه سرمایه آن محسوب می‌شوند. توجه به این سرمایه‌ها با نگاه راهبردی و برنامه ریزی محقق می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد جامعه استان یزد را کارگران شریف تشکیل می‌دهند. در بین این جامعه بزرگ استعداد‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و ... وجود دارد. مدیران واحد‌های تولیدی باید علاوه بر این که به فکر تولید هستند، فضای کارخانه را به سمتی هدایت کنند که کارگران بتوانند دیگر استعداد‌های خود را شکوفا کنند.

فلاحتی ادامه داد: توجه به کارگران یک واحد تولیدی باعث بهره‌وری بالا در آن واحد می‌شود.

کتاب احساس ارزشمندی توسط حامد زارع شاهی یک از کارگران واحد تولیدی به چاپ رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار