پوشش ۱۰۰ درصدی عملیات گازرسانی شهری و ۹۰ درصد گازرسانی روستایی در سیرجان

فرماندار شهرستان سیرجان گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۰ درصد جمعیت روستایی در سیرجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

فرماندار شهرستان سیرجان با اشاره به بهره برداری از یک هزار و صد میلیارد ریال پروژه گازرسانی در ایام الله دهه فجر این شهرستان، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۰ درصد جمعیت روستایی در سیرجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

فرماندار سیرجان با بیان اینکه ۲۶۵ روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند، بیان کرد:به منظور زدودن محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته روستایی شهرستان و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق، طی یک ساله گذشته نصب ۳ هزار و ۸۰۰ انشعاب گاز جدید در سطح شهرستان و اجرای توسعه شبکه گازرسانی به میزان ۴۲ هزار متر و نصب ۱۵۰۰ علمک گاز در قالب طرح‌های توسعه گازرسانی از دیگر دستاورد‌های دولت سیزدهم در این شهرستان می‌باشد.

علی یعقوبی پور تصریح کرد: اجرای طرح‌های توسعه گازرسانی شبکه پراکنده و نصب علمک در روستا‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال در دست اقدام است که امیدواریم تا پایان سال آینده، جشن پایان عملیات گازرسانی در سطح شهرستان را برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار