تصویر کتابخانه سیار کرمان، عکس سال کانون پرورش فکری

تصویر فعالیت‌ مرکز فرهنگی‌،هنری سیار شهری کانون کرمان به عنوان عکس سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب شد.

بنا به اعلام روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، تصویر فعالیت مرکز فرهنگی‌،هنری سیار شهری کانون کرمان که به انتخاب سیدمحمود حسینی مربی این مرکز ارسال شده بود، بین ۳ عکس برگزیده سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود، یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معارنت فرهنگ کانون ارسال کنند.

بر همین اساس، سیدمحمود حسینی، مربی مرکز سیار شهری کانون کرمان، مهریا پرواره مسئول مرکز فرهنگی، هنری شماره ۲ کانون اسلام‌آباد استان کرمانشاه و رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیدگان این رویداد هنری انتخاب شدند.

داوری آثار دریافتی را مامک یحیی‌پور عکاس و رییس گروه هنر‌های تجسمی و فرزانه رحمانی نویسنده و کارشناس ادبیات کودک و نوجوانِ مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری بر عهده داشتند.

بر اساس این خبر، هیئت داوران از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم ۳ اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

نگاه خلاق عکاس به موضوع، هماهنگی عکس با موضوع، انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع و هماهنگی عنوان با عکس از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.