بهره‌برداری از گازرسانی سایت نهضت ملی مسکن در شهرستان سربیشه

پروژه گازرسانی به مرحله نخست سایت نهضت ملی مسکن سربیشه همزمان با هفتمین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی روز چهارشنبه در این آیین گفت: برای اجرای این پروژه ۶۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و ۴۵۷ خانوار از نعمت گاز شهری برخوردار شدند.

رحمان محمودی افزود: همچنین همزمان با دهه فجر ۱۰ پروژه گازرسانی در شهرستان سربیشه به بهره‌برداری رسیده که ۲۴۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین گازرسانی به ۶ روستای زیر ۲۰ خانوار و نیز سه واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان افتتاح شد.

در ادامه سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان سربیشه پروژه آبرسانی به سایت نهضت ملی مسکن این شهرستان کلنگ‌زنی شد که اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرا و آماده‌سازی این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال است.

اجرای ۱۴ کیلومتر لوله‌گذاری و احداث هشت باب حوضچه شیرآلات در این طرح لحاظ شده است که با انجام این پروژه هزار و ۱۰۰ خانوار از مزایای آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

همچنین با حضور استاندار خراسان جنوبی طرح توسعه شبکه تأمین برق سایت نهضت ملی مسکن با اعتبار ۵۵ هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

برای اجرای ۱۰ طرح در شهرستان سربیشه که به صورت متمرکز در هفتمین روز دهه فجر افتتاح شد، ۱۴۲ هزار و ۷۷۰ میلیون ریال هزینه شده است.

دیدار با خانواده گرانقدر شهید محمدعلی یزدان‌پناه از دیگر برنامه‌های سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان سربیشه بود.

شهید محمدعلی یزدان پناه در ۲۴ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به فیض شهادت نائل آمد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان سربیشه در ۶۷ کیلومتری بیرجند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.