با حضور استاندار خوزستان؛

پروژه گازرسانی به روستا‌های بخش سوسن ایذه آغاز شد

پروژه گازرسانی به روستا‌های بخش سوسن شهرستان ایذه، امروز پنجشنبه ۲۹ خردادماه با حضور استاندار خوزستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: با تلاش مسئولان، پروژه گازرسانی به روستا‌های بخش سوسن شهرستان ایذه امروز پنجشنبه ۲۹ خردادماه آغاز شد.

استاندار خوزستان افزود: هزینه گازرسانی به روستا‌های این بخش به ازای هر خانوار حدود ۲۴ میلیون تومان بود که پرداخت این مبلغ برای مشترکان مقدور نبود و به همین دلیل طی نشست‌ها و گفت‌وگو‌هایی که با زنگنه وزیر نفت داشتیم، خواستار تقبل هزینه گازرسانی شدیم و او نیز موافقت کرد.

شریعتی اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش سوسن جزو مناطق سردسیر و صعب العبور استان خوزستان محسوب می‌شود، گازرسانی به روستا‌های این بخش امری ضروری است و مقدمات این عملیات فراهم شد و امروز شاهد آغاز پروژه گازرسانی به خانه‌های روستاییان در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود و تلاش می‌کنیم این مشکل در سایر روستا‌های استان نیز رفع شود و مابقی مابه التفاوت تا مصوبه دولت وزارت نفت از اعتبارات خود تقبل خواهد کرد.

استاندار خوزستان بیان داشت: با بهره برداری از این پروژه بزرگ زیرساخت‌های توسعه را فراهم می‌کند، ضمن اینکه به استاندار‌های زندگی نزدیک می‌شوند و شرایط برای تولیدات محصولات کشاورزی، توسعه گلخانه ها، صنایع تبدیلی و... بیش از پیش فراهم خواهد شد، ضمن اینکه گازرسانی به سایر روستا‌ها از جمله شهرستان باغملک و رفع محرومیت‌ها در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.