سرپرست فرمانداری حمیدیه خواستار شد:

تسریع در روند گازرسانی به روستاهای حمیدیه

سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه خواستار تسریع در روند گازرسانی به روستا‌های این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه بررسی و رفع مشکلات پروژه ۵۳ کیلومتری گاز خط پایدار با حضور سرپرست فرمانداری حمیدیه، مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان، بخشداران، فرماندهی انتظامی شهرستان و سایر مسئولان و کارشناسان شرکت گاز استان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شرکت گاز در امر گازرسانی به روستا‌های شهرستان گفت: شرکت گاز باید در خصوص گازرسانی به روستا‌های فاقد انشعاب گاز بویژه پروژه بخش مرکزی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا تمام مردم شهرستان از نعمت گاز بهرمند شوند.

وی، ترمیم نوار‌های حفاری شده سطح شهر و روستا بعداز اتمام پروژه گازرسانی را مهم دانست و بر سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ۳۶ کیلومتری انشعابات و افتتاح آن در دهه فجر و همچنین پروژه گاز رسانی ۲۲ روستای بخش گمبوعه که به طول ۶۷ کیلومتر است و در مرحله شروع بکار است، تاکید نمود.

هاشمی در پایان بر رفع موانع و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه گاز رسانی ۵۳ کیلومتری خط پایدار این شهرستان اشاره کرد و خواستار همکاری و تعامل در راستای تسریع در اجرا و اتمام این پروژه شدند.

در ادامه این جلسه عبدالله ابول پور، مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان گزارشی از اقدامات انجام شده در این شهرستان و همچنین پروژه ۵۳ کیلومتری گاز ارائه نمود و قول مساعد در رفع مشکلات گاز این شهرستان بویژه شروع بکار پروژه‌های بخش مرکزی و گمبوعه داد.

گفتنی است؛ سرپرست فرمانداری حمیدیه به همراه مسئولان حاضر در جلسه از روستای حماد و همچنین اداره گاز این شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام/گ

بهره مندی روستاییان از نعمت گاز

برچسب ها: شرکت گاز ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.