به مناسبت دهه مبارک فجر؛

گاز به ۶ روستای رامشیر رسید

معاون فرماندار رامشیر از افتتاح پروژه گازرسانی به ۶ روستای این شهرستان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

جلیل ظهیری معاون فرماندار شهرستان رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پروژه گازرسانی به ۶ روستا به طور نمادین در روستای علوان عشاره از توابع بخش مشراگه این شهرستان به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح شد.

او اظهار داشت: در این پروژه ها، روستا‌های علوان عشاره، علوان مسلم، عودتقی، مزنده، معدله علیا و عین یباره از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

ظهیری بیان کرد: این پروژه به مقدار شبکه گذاری به طول ۳۱ هزار متر و تعداد انشعابات ۱۸۵ انشعاب و خانواده تحت پوشش ۲۴۶ خانوار به مبلغ کل پروژه ۸ میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید.

به گفته معاون فرماندار شهرستان رامشیر در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به ۶ روستای این شهرستان حجت السلام و المسلمین معرف امام جمعه شهرستان، محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، طاهری رئیس اداره گاز رامشیر، مدیران ادارات شهرستان و اهالی بخش مشراگه حضور داشتند.

در ایام الله دهه فجر ۹۸، پروژه‌های بسیاری شامل؛ افتتاح طرح آبرسانی غدیر، افتتاح طرح‌های اشتغالزایی و تولیدی، کلنگ زنی نیروگاه و تعداد زیادی پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف استان خوزستان به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.