مادر نوجوان آمریکایی که در مدرسه تیراندازی کرده بود، «مجرم» شناخته شد

مادر یک نوجوان آمریکایی که در تیراندازی جمعی در مدرسه ۴ نفر را به قتل رسانده بود، به ارتکاب ۴ فقره قتل غیرعمد متهم و در نهایت مجرم شناخته شد.

پس از آنکه نوجوانی در ایالت «میشیگان» آمریکا ۴ همکلاسی خود را در مدرسه با سلاح گرم کشت، هیئت منصفه دادگاه «مادر» او را به عنوان مجرم معرفی کرد. اکنون او به خاطر ارتکاب ۴ فقره قتل غیر عمد مجرم شناخته شده که هر جرم مربوط به یکی از دانش‌آموزان است.

به گزارش رویترز، این اولین بار در تاریخ آمریکا است که در پرونده تیراندازی جمعی در مدرسه، والدین به جرم قتل محکوم می‌شوند. 

دادستان‌ها استدلال می‌کنند که خانم جنیفر کرامبلی ۴۵ ساله و همسرش، اجازه دادند پسرشان اسلحه داشته باشد و همچنین علائم هشدار دهنده خشونت را نادیده گرفته‌اند. 

گفته شده دادگاه همسر این خانم هم از ۵ مارس تشکیل خواهد شد. 

پسر این زن در سال ۲۰۲۱ در مدرسه «آکسفورد» در ایالت میشیگان دست به تیراندازی جمعی زده و ۴ همکلاسی خود را به قتل رسانده بود. او که اکنون ۱۷ سال دارد، آذر ماه امسال به حبس ابد محکوم شد.

پیش از این، مادر کودک ۶ ساله‌ای که به معلم خود در مدرسه‌ای در ایالت «ویرجینیا» شلیک کرده بود، به «غفلت از کودک» خود و دو جرم فدرال مربوط به حمل اسلحه متهم شد. دادگاه در نهایت این زن را مجرم شناخت و به دو سال زندان محکوم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار