دیدار پیشوایان ادیان توحیدی با استاندار اصفهان

همزمان با دهه فجر پیشوایان ادیان توحیدی استان اصفهان با استاندار اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

استاندار اصفهان، در دیدار با پیشوایان ادیان توحیدی اصفهان با اشاره به همراهی و همدلی ادیان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، گفت: مختصات انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا از این حیث متفاوت بود که صرفاً یک نگاه مادی به انقلاب نداشت.


سیدرضا مرتضوی افزود: ایران نه تنها در حوزه نظامی بلکه در حوزه علم و فناوری، صنعت هواوفضا و سایر حوزه‌ها نیز پیشتاز بوده است.


او خاطرنشان کرد: البته حرکت نکردن ما در مسیر دنیای سلطه مدعی‌ها و دشمنی‌هایی دارد و مشکلاتی را برای مردم ما ایجاد کرده، اما تمام تلاش کشور در راستای توسعه و پیشرفت است.


استاندار گفت:ایران جزو پنج کشور برتر دنیا در تکمیل زیرساخت‌ها ست و در این شرایط بازگوی این دستاورد‌ها برای آحاد مردم و نسل جوان ضروری است.


اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران هم در این دیدار با بیان اینکه انقلاب ایران در عصر سکولاریسم پرچم دین را برافراشت گفت: دهه فجر برای ما ارزش و افتخار خاصی دارد.


سیپان کاشیچیان افزود: مشعل و پرچمی که امام خمینی (ره) برافراشت و توسط مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرد وظایفی را برای ما ایجاد می‌کند تا برای عزت این پرچم و منش تلاش کنیم.


او بیان کرد: این پرچم زمانی برافراشته شد که تمام دنیا به سمت سکولار شدن و جدایی دین از سیاست حرکت می‌کردند و تلاش داشتند تا دین را از زندگی مردم طرد کنند.


اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران متذکر شد: بواسطه انقلاب اسلامی مرز‌های کشور مستحکم‌تر شد و مردم توانستند از حقوق خود به معنای واقعی بهره‌مند شوند، اکنون چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و همه ما مدیون این انقلاب هستیم.


نماینده جامعه زرتشتیان در اصفهان نیز در این دیدار با گرامیداشت شهیدانی که برای سرافرازی ایران بزرگ جانفشانی کردند گفت: ما زرتشتیان این سرزمین اهورایی را خانه خود می‌دانیم.


موبد بهزاد نیک دین افزود: همواره به جوانان هشدار می‌دهم که تصور نکنید بیگانگان دلسوز ما هستند آن‌ها برای منافع و اهداف خود ما را بازی می‌دهند.


اوگفت: آرزومندم سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی بیشتر و جایگاه واقعی ایرانی مشخص شود و قدردان زحمات و تلاش‌های مسئولینی هستم که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.


پیشوای جامعه کلیمیان در اصفهان نیز در این دیدار با بیان بخشی از بیانات حضرت امام خمینی (ره) برای نمایندگان کلیمی ایران، گفت: به گفته امام خمینی (ره) همه ادیان الهی از سوی خداوند و برای تربیت انسان‌ها با همه ابعاد هستند و هیچ فرقی میان برادران نیست.


سلیمان صدیق پور افزود: حضرت امام (ره) میان جامعه کلیمیان و سایر ادیان فرقی قائل نشدند و نویدی والا را مطرح کرد.


او گفت: بر همه واضح است که ۲۲ بهمن ماه روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هدف الهی و خدایی در ایران توسط حضرت امام خمینی (ره) بر پا شد.


صدیق پور افزود: صنعت دفاعی ایران حرف نخست را در دنیا می‌زند و هر کشوری که دفاع قوی داشته باشد سربلند خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.