نقش ادیان توحیدی در پیروزی انقلاب اسلامی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نقش ادیان توحیدی در ادامه مسیر انقلاب اسلامی به خوبی دیده می‌شود همانطور که نقش این ادیان در هشت سال دفاع مقدس قابل مشاهده است.

حجت الاسلام انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص نقش ادیان توحیدی در پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  یکی از جنبه‌های اصلی انقلاب اسلامی و از مواردی که می‌شود به آن اشاره کرد نگاه اسلام و انقلاب اسلامی به سایر ادیان غیراسلام است.

او ادامه داد: شاید بسیاری از افراد تصور می‌کردند که انقلاب اسلامی نگاه مثبتی نسبت به ادیان ندارد، اما بر اساس تعالیم قرآن نگاه اسلام و نگاه انقلاب اسلامی که بر پایه اسلام شکل گرفته همواره در کشور با ادیان توحیدی نگاهی مسالمت آمیز و برادرانه شده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: البته این نگاه مثبت بین ادیان توحیدی و انقلاب اسلامی دو طرفه  است؛ معتقدان به ادیان توحیدی در ایران به انقلاب اسلامی نگاه بسیارخوب دارند  و  همراه و همدل انقلاب هستند.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: ادیان توحیدی در به ثمر رسیدن انقلاب نقش داشتند، چون پایه انقلاب ما دین و خدا است و نقش ادیان توحیدی در ادامه مسیر انقلاب اسلامی به خوبی دیده می‌شود همانطور که نقش ادیان توحیدی در هشت سال دفاع مقدس و سازندگی ایران به خوبی قابل مشاهده است.


او عنوان کرد: انقلاب اسلامی به خاطر نگاه مسالمت آمیزی که با ادیان توحیدی داشته است باعث شده که تفکراتی که از گذشته‌ها علیه اسلام تبلیغ می‌کردند از بین برود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نگاه مثبت انقلاب اسلامی بعنوان یک الگوی عملی بر ادیان توحیدی اثر داشته است و بسیاری از همراهی‌ها و همدلی‌های همه ادیان توحیدی در کشور ثمره این نگاه انقلاب بوده است، تا جایی که در شهر‌های مختلف کشور مردم مسلمان  همراه با سایر ادیان در کنار یکدیگر  زندگی می‌کنند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.