خدمت‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی استان به جمعیت تحت پوشش

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی از مراجعه بیش از ۱۱ میلیون نفر برای دریافت خدمات سرپایی به مراکز درمانی این سازمان در استان خبر داد.

سهرابی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این تعداد در دو سال و نیم اخیر به مراکز درمانی تأمین اجتماعی مراجعه کردند و نزدیک به ۷۰ هزار خدمت بستری هم ارائه شد.

مجموعه درمان تأمین اجتماعی استان با سه بیمارستان و ۹ درمانگاه پلی کلینیک شبانه روزی، ۱۴ درصد سهم بستری استان و یک سوم سهم سرپایی را دارد.

او با بیان اینکه بیش از ۳۵ هزار عمل جراحی در مراکز بیمارستانی استان انجام شده افزود: نزدیک به ۱۰ هزار تولد در بیمارستان به ثبت رسیده است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به عملکرد حوزه توسعه فضای فیزیکی، پشتیبانی درمان و توسعه منابع انسانی گفت: در دو سال اخیر نزدیک به ۱۸۵ نیرو در آزمون‌های متعدد جذب شدند و بیش از سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای توسعه فضای فیزیکی و پشتیبانی درمان هزینه شده و در دولت جدید هم ۱۴ هزار و ۱۱۵ متر مربع به فضای درمان و توسعه درمان اضافه شده است.
سهرابی با اشاره به کمک به بیماران سخت درمان افزود: امسال در این حوزه بیش از هفت میلیارد تومان هزینه شد.

او گفت: حدود ۱۰۰ درصد نسخ به صورت الکترونیکی است و استان مرکزی در این زمینه برتر کشور را دارد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: جمعیت زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی استان در سال ۱۴۰۰ تعداد ۹۹۱ هزار نفر بود که اکنون به یک میلیون و ۶۸ هزار نفر رسیده است.
حسینی افزود: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۲۲ هزار و ۹۱۲ کارگاه فعال داشتیم که اکنون به ۲۴ هزار و ۷۵۰ کارگاه فعال رسیده است.
او گفت: جمعیت کارگری استان در سال ۱۴۰۰ از ۲۱۹ هزار نفر به ۲۴۴ هزار نفر در آذرماه امسال رسیده است و همچنین مقرری بگیران بیمه بیکاری هم در سال ۱۴۰۰ از پنج هزار و ۷۰ نفر اکنون به کمتر از سه هزار نفر رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.