افزایش جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی در استان مرکزی

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گفت : جمعیت تحت پوشش این بیمه در استان در سال ۱۴۰۰، ۹۹۱ هزار نفر بود که اکنون به یک میلیون و ۶۸ هزار نفر رسیده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی از مراجعه بیش از ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر برای دریافت خدمات سرپایی به مراکز درمانی این سازمان در استان خبر داد.

سهرابی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این تعداد در دو سال و نیم اخیر به مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه کردند و نزدیک به ۷۰ هزار خدمت بستری هم ارائه شد.

مجموعه درمان تامین اجتماعی استان با سه بیمارستان و ۹ درمانگاه پلی کلینیک شبانه روزی، ۱۴ درصد سهم بستری استان و یک سوم سهم سرپایی را دارد.

او با بیان اینکه بیش از ۳۵ هزار عمل جراحی در مراکز بیمارستانی استان انجام شده افزود: نزدیک به ۱۰ هزار تولد در بیمارستان به ثبت رسیده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به عملکرد حوزه توسعه فضای فیزیکی، پشتیبانی درمان و توسعه منابع انسانی گفت: در دو سال اخیر نزدیک به ۱۸۵ نیرو در آزمون‌های متعدد جذب شدند و بیش از سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای توسعه فضای فیزیکی و پشتیبانی درمان هزینه شده و در دولت جدید هم ۱۴ هزار و ۱۱۵ متر مربع به فضای درمان و توسعه درمان اضافه شده است.
سهرابی با اشاره به کمک به بیماران سخت درمان افزود: امسال در این حوزه بیش از هفت میلیارد تومان هزینه شد.

او گفت: حدود ۱۰۰ درصد نسخ به صورت الکترونیکی است و استان مرکزی در این زمینه برتر کشور را دارد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: جمعیت زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی استان در سال ۱۴۰۰ تعداد ۹۹۱ هزار نفر بود که اکنون به یک میلیون و ۶۸ هزار نفر رسیده است.
حسینی افزود: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۲۲ هزار و ۹۱۲ کارگاه فعال داشتیم که اکنون به ۲۴ هزار و ۷۵۰ کارگاه فعال رسیده است.
او گفت: جمعیت کارگری استان در سال ۱۴۰۰ از ۲۱۹ هزار نفر به ۲۴۴ هزار نفر در آذرماه امسال رسیده است و همچنین مقرری بگیران بیمه بیکاری هم در سال ۱۴۰۰ از پنج هزار و ۷۰ نفر اکنون به کمتر از سه هزار نفر رسیده است.

برچسب ها: تأمین اجتماعی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.