۵۷ هزار نفر از خدمات بستری تامین اجتماعی در استان مرکزی بهره‌مند شدند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۵۷ هزار نفر از ابتدای امسال تاکنون از خدمات بستری مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی در این استان بهره‌مند شده اند.

روح اله سهرابی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: اجرای طرح‌هایی شامل رایگان شدن درمان برای افراد ۶۵ سال و بالاتر در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی و حذف فرانشیز بستری بیمه‌شدگان ساکن در مناطق بدون مرکز ملکی، از جمله مهمترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی در راستای اجرای عدالت درمانی بیمه شدگان است.

وی ادامه داد: بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی در شهرهایی که سازمان فاقد مرکز درمانی ملکی است و از امتیاز خدمات رایگان بهره‌مند نبودند بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از پرداخت فرانشیز در بخش بستری معاف هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین خدمات بستری برای تمامی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی بالای ۶۵ سال در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی به صورت رایگان ارایه می‌شود.

سهرابی یادآور شد: ۱۳۰ هزار نفر بیمه شده سازمان تامین اجتماعی نیز سال گذشته در بیمارستان‌های طرف قرارداد بستری شدند و در شهرهایی که بیمارستان ملکی وجود نداشت، نیز از مزایای طرح صیانت مالی بهره‌مند شدند.

وی گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی هم‌اینک در بخش درمان مستقیم دارای سه بیمارستان، یک پلی کلینیک تخصصی و هشت مرکز سرپایی است که ۳۳۲ تخت فعال بستری، ۳۲ تخت ویژه و ۱۵ تخت دیالیز نیز در این مراکز مشغول به ارایه خدمات درمانی به بیمه شدگان تحت پوشش و سایر بیماران است و ۳۰۹ پزشک، ۶۰۲ نفر پرستار و کادر درمان در مراکز درمانی ملکی سازمان مشغول فعالیت هستند.

یک میلیون و ۲۹ هزار و ۳۳ نفر در استان مرکزی از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی برخوردار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.