آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های اسفند ماه بدون تغییر قیمت

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: پیش فروش کامل بلیت قطار‌های اسفند ماه به صورت اینترنتی و بدون تغییر قیمت از فردا ۸ صبح آغاز می‌شود.

میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک تا ۲۲ اسفند (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳) از ساعت ۸ صبح سه‌شنبه ۱۷ بهمن آغاز می‌شود.

به گفته وی، پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌پذیرد.

او تاکید کرد: در پاسخ به تقاضاهای متعدد مردمی برای افزایش فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری، برای رفاه مردم و تسهیل خرید بلیت و پرهیز از ایجاد صف در مراکز فروش حضوری، راه‌آهن اقدام به برنامه‌ریزی برای اولویت‌بخشی به پیش‌فروش بلیت‌ها به صورت اینترنتی کرده است.

وی افزود: در این روش ابتدا کل ظرفیت بلیت قطارها در پیش‌فروش اینترنتی عرضه خواهد شد و فروش حضوری ۴ ساعت پس از شروع فروش اینترنتی و از میان بلیت‌های باقی مانده آغاز خواهد شد.

او گفت: راه‌آهن هموطنان را به خرید بلیت از طریق سکوهای اینترنتی توصیه می‌کند. هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به سایت rai.ir مراجعه کنند.

صالحی اظهار کرد: این پیش فروش به صورت اینترنتی با توجه به تقاضای مسافران بوده و برای اولین بار به صورت کامل ارائه می‌شود و تغییری در قیمت بلیت‌ها صورت نگرفته است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بعد از اتمام پیش فروش بلیت‌های قطار اسفند پیش فروش بلیت‌های نوروزی آغاز می‌شود.

برچسب ها: راه آهن ، بلیت قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار