وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: گوترش باید برود!

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خواستار استعفا یا برکناری آنتونیو گوترش به عنوان دبیرکل سازمان ملل شد. 

در پی درگیری‌های اخیر سران رژیم اشغالگر با دبیر کل سازمان ملل، یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می‌گوید: «گوترش باید استعفا دهد» یا «سازمان ملل شخص دیگری را جایگزین او کند». 

به گزارش پولیتیکو، پس از آنکه دبیرکل سازمان ملل در ماه اکتبر گفت که حمله حماس «در خلاء اتفاق نیفتاده» و اسرائیل مسئول «۵۶ سال اشغال همراه با خفقان» در فلسطین است، این رژیم با سازمان ملل درگیر شده است.

روز جمعه نیز پس از آنکه دیوان بین‌المللی دادگستری که زیر نظر سازمان ملل کار می‌کند، رژیم صهیونیستی را به خاطر بمباران مداوم غزه سرزنش کرده و خواستار اقداماتی برای جلوگیری از نسل‌کشی در آن شد، تل‌آویو ده‌ها کارمند سازمان ملل را که در آژانس «آنروا» مشغول به کار هستند، به برنامه‌ریزی عملیات طوفان الاقصی متهم کرد. در پی این اتهامات که اسنادی برای آن ارائه نشده، آمریکا، آلمان، ایتالیا و استرالیا از توقف کمک‌های مالی به این آژانس سازمان ملل خبر دادند. 

گفتنی است، آنروا تعداد زیادی مدرسه، درمانگاه و اردوگاه در غزه، کرانه باختری، سوریه، لبنان و اردن دارد و به آوارگان فلسطینی خدمات ارائه می‌کند. این آژانس فقط در غزه ۱۳ هزار کارمند دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
شما صهیونیست ها جنایت و ناقض هستید گماشته خودتون بره..بعدم همش اینا دورغه برا پاک جلوه دادن سازمان ملل...کلک و دغل نکید...سازمان ملل منحل بشه بهتره.یا حق وتو منحل بشه.یا چند کشور دیگه مخصوصا مسلمان باید حق وتو داشته باشن.جنایات اسرایل مثل نازی ها .صدام.قدافی سوچی وو باید رسیدگی و تاوان بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
ما منتظر وعده الهی و انتقام مظلومین فلسطین از جنایتکاران صهیونیستی هستیم . صهیونیستها بایستی از بلاد مسلمین با خفت و خواری اخراج شوند .
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
پس بیایید نتان یابو را جای کوترش بزاریم تا دنیا ویران در ویران شود کسی دیگر بجز ۳۰ میلیون یهودی صهیون روی زمین زندگی نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
اسزائیل باید از روی زمین محو شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
اسزائیل باید از روی زمین محو شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
می تونید پول سازمان ملل رو شما میدید یعنی اونها نوچه و دست نشانده ی شما است سازمان ملل نه سازمان امریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
وزیر اسرائیل غلط میکنه میگه سازمان ملل کار خوبی کنه
آخرین اخبار