تدوام پرداخت تسهیلات بانکی به بازنشستگان

معاون سازمان تامین اجتماعی گفت: تا پایان این هفته ۲۵ هزار بازنشسته تامین اجتماعی تسهیلات بانکی دریافت خواهند کرد.

معاون برنامه ریزی، مالی و‌پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه و‌ مدیریت سازمان تامین اجتماعی در حاشیه مراسم معارفه مدیر کل جدید تامین اجتماعی آذربایجان غربی در ارومیه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان این هفته ۲۵ هزار بازنشسته تحت پوشش تامین اجتماعی تسهیلات بانکی ۲۰۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.

سید مرتضی حسینی ادامه داد: تاکنون به ۱۷۵ هزار بازنشسته تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی پرداخت شده است که با پرداختی‌ها این هفته به ۲۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی  افزود: تلاش می کنیم تا پایان امسال تمام بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی از پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان مطالبه ۵۰ هزار مراکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی در هفته گذشته خبر داد و گفت: مدت زمان تسویه بدهی به طرف قرارداد‌های سازمان تامین اجتماعی از ۱۵ ماه سال گذشته به ۴ ماه کاهش پیدا کرده است 

معاون برنامه ریزی، مالی و‌ پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه و‌ مدیریت سازمان تامین اجتماعی از اتمام عملیات ساخت درمانگاه تامین اجتماعی پیرانشهر هم خبر داد و تصریح کرد: این درمانگاه تا پایان سال با تکمیل نیروی انسانی و تجهیز آن به بهره برداری خواهد رسید.

حسینی افزود: درمانگاه تامین اجتماعی شاهین دژ هم در دهه فجر امسال کلنگ زنی می شود و تا کمتر از دو سال آینده آماده خدمات رسانی به مردم منطقه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان رعایت کنید
۱۱:۲۲ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان رعایت کنید
و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12 و 15 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند چرا؟
ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 20 میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 20 میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۱:۱۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
پرداخت وام 50 الی 100 میلیونی بدون ضامن در بهمن ماه سال 1400 توسط دولت و هم بانک مرکزی به همه بانک‌ها ابلاغ شد ولی متاسفانه مسئولین بانک ها بی رفاه کارگران و... انجام نمی دهند و پرداخت وام 50 الی 100 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی خودداری کردند چرا؟