به میمنت دهه فجر؛

افتتاح ۲۱۲ پروژه عمرانی در خوی

فرماندار خوی گفت: در دهه فجر امسال ۲۱۲ پروژه عمرانی در مناطق شهری و روستایی به بهره برداری می رسند.

فرماندار خوی در جلسه شورای اداری شهرستان خوی گفت: در دهه فجر امسال ۲۱۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در شهر و روستا آماده افتتاح می‌باشند.

کریم علی نژاد ادامه داد: با بهره برداری طرح های یاد شده برای یک هزار و ۵۰۰ نفر از جوانان فرصت شغلی ایجاد و ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار از مزایای پروژه‌های افتتاحی بهره‌مند خواهند شد.

به گفته این مسئول اجرایی در ایام دهه فجر عملیات اجرایی ۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۶۱۵ میلیارد تومان  آغاز خواهد شد. 

فرماندار خوی از آمادگی کامل حوزه انتخابیه خوی چایپاره برای برگزاری انتخابات پیش رو خبر داد و افزود: جهت تسهیل امر حضور مردم افزایش ۲۴ شعبه اخذ رای را نسبت به دوره‌های قبل داشته ایم. 

علی نژاد ادامه داد: با برگزاری جلسات مستمر در قالب کمیته‌های ده گانه انتخابات، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و بانشاط فراهم شده است و تلاش‌ها برای فراهم کردم بستر مشارکت حداکثری در حال انجام است.

وی ادامه داد: تمهیدات زیرساختی برای تامین ارتباط پایدار شعب اخذ رای الزامی است و در این راستا نیز تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و دقت نظر وجود دارد. 

وی گفت: با هدف تقویت مشارکت در انتخابات ظرفیت‌های گسترده صدا و سیما به کار گرفته شده که کانال ۱۷ جهت تبلیغات انتخاباتی به شهرستان خوی اختصاص یافته است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.