بهره برداری از ۱۸۴ پروژه عمران روستا‌یی شهرستان ارومیه

در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۸۴ پروژه عمرانی در روستا‌های شهرستان ارومیه به بهره برداری رسید.

فرماندار ارومیه در آئین بهره‌برداری از ۱۸۴ پروژه عمرانی در ۱۴۹ روستای این شهرستان، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تشریح طرح های افتتاح شده اظهار کرد: این طرح ها ۲۷۲ هزار مترمربع زیرسازی، ۱۸ هزار مترمربع آسفالت و پیاده روسازی، ۳۲ هزار متر جدول گذاری، احداث ۸۸۰ متر مکعب دیوار حائل و احداث دو پارک کودک به مساحت  ۲ هزار مترمربع را شامل می‌شود.

غلامحسین عماری اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

مهیا شدن زمینه انتخابات امن، سالم در ارومیه

رئیس شورای اداری شهرستان ارومیه با بیان اینکه حضور حداکثری در این انتخابات نه تنها یک وظیفه دینی و ملی است بلکه برای امنیت و توسعه کشور هم بسیار حائز اهمیت است افزود: همه مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و در شان مردم فراهم شده است.

فرماندار شهرستان ارومیه مشارکت حداکثری را زمینه ساز تحقق و تبلور اراده مردم و خواست آن‌ها در سرنوشت خود و کشور عنوان کرد و افزود: بر رعایت دقیق چهار مولفه امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت در انتخابات تاکید جدی داریم. 
 
وی با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم دشمنان و بد خواهان را نا امید خواهد کرد گفت: با مشارکت مردم‌مجلسی قوی ایجاد می‌شود و مجلس قدرتمند به تامین منافع ملی می‌انجامد.

رئیس شورای اداری شهرستان ارومیه با اشاره به برگزار شدن ۴۰ انتخابات در کشور در چهل و پنج سال گذشته اظهار کرد: این آمار در دنیا بی‌نظیر است و نشان می دهد همه ارکان نظام اسلامی به رای و نظر مردم متکی بوده و همه مسئولان مستقیم و غیر مستقیم منتخب ملت هستند. 

فرماندار ارومیه با اشاره به این امر که تمامی عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در شعبات اخذ رای نهایی و مشخص شده است، تصریح کرد: برای اخذ آرای مردم شهرستان ارومیه ۵۴۹ شعبه پیش بینی شده و برای ۳ کرسی این حوزه انتخابیه، تا به امروز ۱۳۱ کاندیدا تایید صلاحیت شده و امکان رقابت دارند.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.