دمای هوای زنجان ۶ درجه کاهش یافت

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت:‌ دمای هوای شهر زنجان ابتدای صبح امروز به ۶ درجه سانتیگراد زیرصفر رسید که این میزان نسبت به روز گذشته در همان ساعت ۶ درجه کاهش یافته است.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای هوای زنجان ۶ درجه کاهش یافت گفت: امروز آسمان مناطق مختلف استان صاف تا قسمتی ابری است که از بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی تا ظهر فردا در استان حاکم است، یادآور شد: از بعدازظهر چهارشنبه تا روز پنجشنبه به سبب عبور امواجی از منطقه، پوشش ابرها افزایش می یابد و بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان رخ می دهد.

سلطانی اظهار داشت: از اواخر وقت پنجشنبه میزان ابرها کاهش می یابد و آسمانی صاف را در نقاط مختلف استان شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش محسوس دما از صبح امروز، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر "نیک پی" با دمای هوای منفی هفت درجه سردترین و ماهنشان با ۱۴ درجه سانتگیراد گرمترین مناطق استان بودند.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی یک و ۱۰ درجه، ابهر یک و ۱۲، خرمدره صفر و ۱۱ درجه، آببر ۲ و ۱۱ درجه، سلطانیه منفی یک و هفت درجه، قیدار منفی پنج و هفت درجه و ماهنشان منفی ۲ و ۱۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: وضعیت هوا ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.