مردم همدان آب آشامیدنی را از مراکز غیرمجاز خریداری نکنند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: سلامت مردم با استفاده از آب‌های آشامیدنی خریداری شده ممکن است به خطر بیفتد چرا که منشا این آب‌ها نامشخص است.

فرهاد بختیاری فر گفت: مراکز فروش آب آشامیدنی دستگاه‌های تصفیه سیستم ضدعفونی کننده ندارند فقط ممکن است کمی سختی آب را کم کنند، کلسیم و منیزیم آب را می‌گیرد و مردم فکر می‌کنند آب گوارایی تحویل می‌گیرند.

او گفت: سلامت مردم با استفاده از این آب‌های خریداری شده ممکن است به خطر بیفتد چرا که منشا این آب‌ها نامشخص است و می‌تواند باعث مشکلات حادی برای شهروندان بشود و لذا مردم هزینه اضافه نکنند و دنبال خرید از مراکز غیرمجاز آب نباشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: پیگیر‌های لازم از سوی مراجع ذیربط برای برخورد با این مراکر فروش آب غیرمجاز انجام می‌شود.

آب آشامیدنی شبکه همدان هیچ مشکلی از لحاظ آلودگی و استاندار‌های آب ندارد و مردم با خیال راحت از شبکه آب شرب همدان استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۵ دی ۱۴۰۲
قم وکرمان و اهواز و اکثرشهرهای جنوبی آب تصفیه فروشیهاشون وصل به آب لوله کشی شهرمیشه همدان خراب شده همیشه بایدخارباشه چون منافع عده ای درتولید آب آشامیدنی بسته بندیه ملت باید فدا شن