شهید رییسی خدمات ماندگاری از خود برای مردم و کشور به جای گذاشت

فرماندار همدان با بیان اینکه سه سال خدمت رسانی شهید رییسی به عنوان خادم مردم و رییس جمهور خدمات ماندگاری و برکات زیادی را برای میهن اسلامی از جمله در همدان به همراه داشت.

مسلم مخفی افزود: در دولت شهید رییسی شاهد اتفاقات خوب و ماندگاری در همدان بودیم، علاوه بر پروژه عظیم آبرسانی از سد تالوار به همدان که مشکل کمبود آب شرب منطقه را مرتفع ساخت ، شاهد آبرسانی به روستاها و بهسازی بسیاری از راه های روستایی، افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی از جمله خانه های بهداشت در بسیاری از روستاها و مناطق محروم و همچنین افتتاح بیمارستان فوق تخصصی اکباتان و راه اندازی خط آهن همدان-سنندج پس از سالها بودیم.

وی ادامه داد: فعال سازی بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی راکد، رشد سرمایه گذاری و تحقق اشتغالزایی فراتر از تعهدات تنها گوشه ای از این اتفاقات بود.

مخفی گفت: امروز بیش از آنچه که غمدار و عزادار شهید رییسی باشیم نگران و افسوس می خوریم که یک الگوی کم نظیر خدمت گزاری و یک خدمت گزار صدیق در تراز انقلاب اسلامی را از دست دادیم.

فرماندار همدان با بیان اینکه شهید جمهور همواره مردم را یک اولویت اساسی می دانست، گفت: آیت الله رییسی رییس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی، پایه گذار یک فرهنگ در زمینه خدمت گزاری خالصانه و جهادی به مردم شدند.

وی ادامه داد: امیرالمومنین در نامه معروف خود به مالک اشتر عامه مردم را ستون حاکمیت می نامند و آیت الله شهید رییسی نیز همواره به این اصل معتقد بود و توجه و خدمت رسانی بی منت و صادقانه و خالصانه به مردم ساکن در روستاها و دورافتاده ترین نقاط تا شهروندان ساکن در شهرها و پایتخت مورد توجه ایشان قرار داشت.

فرماندار همدان گفت: خدمت رسانی سریع، بی منت و جهادی همواره در دستور کار شهید رییسی قرار داشت و این روحیه به سایر دولتمردان و ارکان مدیریتی دولت در مرکز و استان ها و شهرستان ها سرایت کرده بود.

مخفی با اشاره به استقبال میلیونی مردم از شهدای خدمت و در راس آنها آیت الله شهید رییسی در مراسم تشییع این شهدا،گفت: مردم همواره قدردان خادمان خود بوده و هستند و اوج این قدردانی را این روزها با حضور قدرشناسانه اقشار مختلف جامعه شاهد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار