گالانت: در خصوص تحولات مرزی با لبنان انگشت روی ماشه است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: در حال آماده سازی عملیات برای مقابله با تهدیدات در جبهه شمالی هستیم.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه جنگ غزه قبل از قطعنامه و توافق متوقف نمی‌شود، هشدار داد که ارتش برای مقابله با تهدیدات در جبهه شمالی آماده می‌شود.

به گزارش یدیعوت آحارونوت، گالانت ضمن حضور در نوار غزه به همراه امیر برام، معاون رئیس ستاد کل ارتش، از جنگنده‌های لشکر ۹۹ بازدید و وضعیت آنجا را ارزیابی کرد. او به پرسنل ارتش گفت: «احساس می‌کنم ما در راه توقف هستیم. درست نیست... ما جنگ غزه را قبل از تصمیم گیری و قطعنامه متوقف نخواهیم کرد وگرنه نمی‌توانیم در اینجا زندگی کنیم.»

وی با اشاره به اینکه نیاز مضاعف برای پیروز شدن در نبرد وجود دارد، تصریح کرد: به زودی عملیاتی از نوع دیگری انجام خواهیم داد و عملیات نظامی در خان یونس واقعیت دیگری است.

گالانت با هشدار به اینکه تهدیدات در جبهه شمالی در حال افزایش است و اسرائیل برای مقابله با آن‌ها روند آماده سازی را آغاز خواهد کرد، افزود: در خصوص تحولات مرزی با لبنان انگشت روی ماشه است.

پیشتر، آویگدور لیبرمن، عضو کنست اسرائیل، از اسرائیل خواست تا جنوب لبنان را دوباره اشغال کند و گفت: لبنان باید خسارات ناشی از حملات حزب الله به شمال اسرائیل را «با زمین بپردازد».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار