توزیع بسته‌های «شب یلدایی» در بین مددجویان استان اردبیل

معاون کمیته امداد استان اردبیل گفت: توزیع بسته‌های شب یلدایی بین مددجویان نیازمند تحت حمایت این نهاد سرعت بیشتری گرفته است.

جلیل قدیمی اظهار کرد: با هماهنگی ۱۶۰ مرکزنیکوکاری، پویش «یلدای مهربانی» در حال اجرا است و تمامی کمک‌های جمع آوری شده از سوی خیران به صورت محله محور در حال توزیع است.

او افزود: امروز و فردا اوج این مساعدت‌ها و توزیع بسته‌های شب یلدایی را شاهد هستیم و امیدواریم با همراهی و همکاری خیران تمامی خانواده‌های نیازمند از این مساعدت‌های مادی و معنوی بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل افزود: از روز دوشنبه پویش یلدای مهربانی در شهر‌های مختلف استان و با محوریت مراکزنیکوکاری شروع شده تا مایحتاج خانواده‌های نیازمند تامین شود.

قدیمی اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی شامل میوه و مواد غذایی است که با اقدام جهادی نیرو‌های حاضر و فعال در مراکز نیکوکاری در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

او با قدردانی از مساعدت و همراهی خیران و تلاش شبانه روزی مراکزنیکوکاری در توزیع این بسته‌های شب یلدایی، گفت: تا کنون به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان بسته شب یلدایی تهیه و در بین خانواده‌ها توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم در روز‌های باقیمانده، این رقم افزایش یافته و مطلوبیت کار را در این حوزه شاهد باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.