توزیع ۱۵ تن میوه در قالب زکات مستحبی بین مددجویان پارس آباد

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: همزمان با عملیات برداشت محصولات سردرختی، ۱۵ تن میوه در پارس آباد در قالب زکات مستحبی در بین مددجویان کمیته امداد توزیع شد.

ظاهر وطن‌خواه رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: با توجه به اهمیت بحث زکات و تبیین موضوع از سوی امام جمعه این شهرستان و مبلغان، در کنار جمع‌آوری زکات واجب بسیاری از باغداران منطقه اقدام به پرداخت زکات مستحبی خود کردند.

او افزود: با مشارکت کشاورزان و باغداران مومن این منطقه جمع‌آوری و توزیع ۱۵ تن میوه اعم از شلیل، هلو و آلو به ارزش ۲۲۵ میلیون تومان در قالب زکات مستحبی در بین مددجویان کمیته امداد پارس‌آباد انجام شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: در فصل برداشت محصولات زراعی و باغی شرایط خوبی را در جمع‌آوری زکات واجب و مستحبی در پارس‌آباد به عنوان قطب تولید متنوع محصولات کشاورزی شاهد هستیم که با جمع‌بندی نهایی آمار و ارقام زکات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تجلیل از ۱۱ دانش‌آموز انشا نویس برتر با محوریت زکات

وطن خواه در ادامه گفت: در مراسمی با حضور مسئولان شهرستانی در کنار تجلیل از شاعر عاشورایی این شهرستان، تجلیل از ۱۱ دانش‌آموز انشا نویس برتر در خصوص زکات انجام شد.

او افزود: از همراهی خوب آموزش و پرورش در برگزاری این رویداد فرهنگی موثر قدردانی می‌کنیم چرا که تلاش بر این بوده تا دانش‌آموزان بیش از هر زمان دیگر با فریضه زکات و اهمیت آن آشنا شوند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس آباد بیان کرد: همچنین در گرامی‌داشت هفته خبرنگار تجلیلی را از اصحاب رسانه فعال در این شهرستان انجام دادیم چرا که بر این باوریم قلم پاک، صادق و توانمند خبرنگاران می‌تواند نقش مهمی را در روشنگری و انعکاس منصفانه دغدغه‌های جامعه به همراه داشته باشد.

وطن خواه اعلام کرد: در طول سال همراهی و همکاری خوبی را با خبرنگاران در این شهرستان مرزی شاهد هستیم که همواره سعی کردند در سنگر اطلاع‌رسانی با دقت و تیزبینی وارد عمل شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.