ایجاد اشتغال برای بيش از ۸ هزار مددجوی کمیته امداد در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سال جاری برای بیش از ۸ هزار مددجوی کمیته امداد استان اشتغال ایجاد خواهد شد.

علیرضا حسین‌نژاد بیان کرد: سال گذشته ۵ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی به همت کمیته امداد ایجاد شد که امسال هدف‌گذاری کمیته امداد استان اردبیل ایجاد اشتغال برای ۸ هزار مددجو است.

او به سرانه پایین درآمدی و معیشتی مردم این استان در مقایسه با سایر استان‌ها اشاره کرد و گفت: در مقابل این مشکلات و نارسایی‌ها، رسالت سنگین توانمندسازی خانواده‌های نیازمند را بر عهده داریم که در دو بخش مسکن و اشتغال اقدامات مهم و اساسی آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل همراهی بانک‌های عامل را در پرداخت تسهیلات از محل منابع ملی و استانی یادآور شد و افزود: سال گذشته با هدف ایجاد اشتغال پایدار، ۳۵۴ میلیارد تومان تسهیلات به جامعه هدف کمیته امداد پرداخت شده است.

حسین نژاد بیان کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم با منابع استانی در حوزه اشتغال برای پنج دهک پایین جامعه بتوانیم ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و کارآفرینی پرداخت کنیم.

او افزود: در حوزه مسکن نیز قرار است در تمامی روستا‌های استان تمامی مددجویان دو نفر و بالاتر از مسکن ایمن و مناسب بهره‌مند شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با قدردانی از همراهی رسانه‌ها به ویژه صداوسیما در انعکاس اخبار و رویداد‌های کمیته امداد، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال مردم با دلسوزی تمام پای کار آمدند تا با کمک آن‌ها علاوه بر رفع نیازمندی خانواده‌های تحت حمایت، سرانه پرداختی در طرح اکرام ایتام و محسنین را بالا برده و به وضعیت مناسبی برسانند.

او افزود: کمیته امداد آمادگی همراهی با صداوسیما و سایر رسانه‌ها را در انعکاس شفاف و صادقانه مسائل و موضوعات مختلف دارد و امیدواریم در دوره جدید فعالیت، بتوانیم با تولید و پخش مستند، فیلم، تیزر و سایر برنامه‌ها از ظرفیت فراهم شده در جلب مشارکت‌های مردمی بهره بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار