بیش از ۸۰ درصد تسهیلات پرداختی صندوق به مددجویان اردبیل پرداخت می‌شود

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: بیش از ۸۰ درصد پرداخت تسهیلات صندوق امداد ولایت در استان ویژه مددجویان کمیته امداد است.

قدیر حسن‌زاده اظهار کرد: از سال ۹۵ و با مجوز رسمی بانک مرکزی و با شعار «اینجا محل تجمع خیران است» آغاز فعالیت صندوق امداد ولایت را شاهد بودیم تا به عنوان یک نهاد مالی غیرانتفاعی خیرخواهانه به شبکه شتاب متصل باشد.

او خاطرنشان کرد: در این هفت سال صندوق بار‌ها از سوی بانک مرکزی به خاطر خوش حسابی مورد تجلیل و تکریم قرار گرفته و ما در راستای شعار امداد که خدمت‌رسانی خانواده محور جهادی است سعی می‌کنیم تا ارائه خدمات شایسته‌ای را برای جامعه هدف و نیازمندان ارائه کنیم.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل با بیان اینکه این صندوق با ۳۱ نفر پرسنل و در قالب شعبه مرکز استان و رابطان صندوق در شهرستان‌ها فعالیت می‌کند، گفت: تمام خدماتی که صندوق در مرکز استان و شعبه مرکزی ارائه می‌دهد در شهرستان‌ها نیز همان خدمات به همت رابطان ارائه شده و جلب رضایت مددجویان را شاهد هستیم.

حسن‌زاده بیان کرد: تمام تسهیلات ما به شکل قرض‌الحسنه و بدون تاخیر و به صورت بانکداری ناب اسلامی ارائه می‌شود و تلاش بر این است تا با کمک خیران و به شکل وجوه اداره شده پرداخت تسهیلات را با معرفی کمیته امداد در کوتاه‌ترین زمان شاهد باشیم.

او اضافه کرد: در کنار ارائه خدمات حضوری، از طریق شعبه دیجیتال کلیه خدمات صندوق به مشتریان ارائه می‌شود که با ورود به سامانه «سها» و بخش مشتریان می‌توانند افتتاح حساب کرده و نسبت به تمدید کارت، صدور کارت المثنی، کارتکس وام و ... اقدام کنند.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل افزود: ۸۰ درصد پرداخت تسهیلات این صندوق ویژه مددجویان کمیته امداد است و ۲۰ درصد مابقی نیز به نیازمندان غیرمددجو پرداخت می‌شود.

حسن‌زاده ادامه داد: متقاضیان با مراجعه به سامانه «سها» و درخواست وام می‌توانند از تسهیلات این صندوق استفاده کنند که شرط اصلی پرداخت وام، قرار گرفتن در ۵ دهک پایین جامعه است.

او سرفصل‌های پرداخت این تسهیلات را یادآور شد و بیان کرد: این تسهیلات در قالب کارگشایی، پرداخت بدهی، حوزه درمان، مسکن، تسهیلات اشتغالزایی و ... پرداخت می‌شود که به این تعداد باید سرفصل‌های فرهنگی، دانشجویی و وام قرض‌الحسنه زائران اربعین حسینی را نیز اضافه کرد.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل اظهار کرد: وام‌های پرداختی صندوق با بازپرداخت بلندمدت بین یک تا ۵ سال اعمال می‌شود و سقف پرداخت تسهیلات تا ۵۰ میلیون تومان است.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: متقاضیان با یک ضامن کارمند می‌توانند این تسهیلات را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنند که وام پرداختی تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد و بالاتر از آن تنها یک بار، سه درصد کارمزد برای آن دریافت می‌شود.

پرداخت ۴۰ هزار فقره تسهیلات در صندوق امداد ولایت

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۷ ساله صندوق گفت: از زمان تاسیس تاکنون ۴۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۲ هزار و ۸۶۴ میلیارد ریال به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

حسن‌زاده طرح‌های متعدد صندوق اعم از وجوه اداره شده، با هم افزایی، طرح همیاری، مسئولیت اجتماعی و طرح قرض ماندگار را یادآور شد و بیان کرد: در طرح قرض ماندگار خیران مبلغی را به شکل بلاعوض به صندوق پرداخت می‌کنند تا به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه به فقرا و نیازمندان پرداخت شود.

او ادامه داد: امیدواریم این طرح با استقبال خیران استان روبه‌رو شود تا سپرده‌گذاری مناسبی را شاهد باشیم.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل افزود: معوقات ما در این صندوق کمتر از ۱.۵ درصد است و ما هیچ دیرکردی را از مشتریان به خاطر تاخیر در بازپرداخت تسهیلات دریافت نمی‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار