مادر کودک آمریکایی که به معلم خود شلیک کرده بود به دو سال زندان محکوم شد

مادر یک کودک ۶ ساله که زمستان پارسال به معلم خود شلیک کرده بود، به جرم «غفلت از فرزند» به دو سال زندان محکوم شد.

دژا تیلور، مادر یک کودک ۶ ساله اهل ایالت «ویرجینیا» آمریکا که ماه ژانویه (زمستان سال گذشته) با اسلحه به معلم کلاس اول خود شلیک کرده بود، بنا به حکم دادگاه به دو سال زندان محکوم شد.

به گزارش سی‌ان‌ان، این زن دو اتهام فدرال دیگر نیز دارد که عبارتند از استفاده غیرقانونی از مواد حین داشتن اسلحه گرم و عدم صداقت در بیان اطلاعات صحیح حین خرید اسلحه. دادگاه ضمن صدور حکمی اعلام کرده خانم «تیلور» علاوه بر دو سال حبس به دلیل غفلت از کودک، برای این دو اتهام فدرال نیز باید ۲۱ ماه حبس جداگانه بگذراند. 

پسر خانم تیلور که اکنون ۷ ساله است، ششم ژانویه ۲۰۲۳ (۱۶ دی سال ۱۴۰۱) در مدرسه ابتدایی «ریچنک» در ایالت ویرجینیا با یک اسلحه گرم به معلم خود شلیک کرد. این حادثه تلفات جانی نداشت، اما معلم این کودک که «ابیگیل زورنر» نام دارد می‌گوید دست و سینه‌اش زخم شده و درمان آن مدت زیادی طول کشیده است. 

زورنر در جلسه دادگاه گفت: «پسر اسلحه را مستقیم به سمت من گرفت و شلیک کرد. گلوله از دست چپ من عبور کرد و به سمت چپ بالای قفسه سینه‌ام فرو رفت. آثاری از ترکش‌های گلوله در هر دو ناحیه باقی مانده و برای همیشه هم باقی خواهد ماند. وقتی امدادگران داشتند سعی می‌کردند جان من را نجان دهند، نمی‌دانستم آیا اصلا زنده می‌مانم یا خیر».  این معلم همچنین از مدرسه نیز شکایت کرده و می‌گوید مدیران از سابقه خشونت در این دانش‌آموز آگاه بوده، اما آن را نادیده گرفته‌اند. 

زورنر خاطرنشان کرد که پنج عمل جراحی و تعداد زیادی جلسات فیزیوتراپی داشته تا بتواند مجددا دست خود را حرکت دهد. 

وکیل خانم تیلور در دفاع از موکل خود می‌گوید اسلحه در دسترس کودک نبوده و قفسه نگهداری آن قفل بوده است. با این حال دادستان‌ها در دادگاه اعلم کردند که خانه تیلور را بازرسی کرده و هیچ قفلی در آن پیدا نکرده‌اند. وکیل تیلور معتقد است حکم دو سال زندان «بیش از حد و خشن» است و قاضی قصد داشته نشان دهد جرم بی‌توجهی به یک کودک جدی‌تر از جرایم فدرال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
بچه ی آدم نبود بچه ی شمرابن ذلجوشن بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
اینجا یارو 19تا سابقه تجاوز و دزدی داره راحت ازاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
شش ساله!!!
راي خوبيه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
عجب احمق هایی هست اسلحه دست بچه میدن مگه شوخیه
آخرین اخبار