پسر بایدن اتهامات خود را سیاسی دانست

هانتر بایدن ادعا کرد اتهاماتی که علیه او در دادگاه مطرح شده درست نیست و برای خدشه‌دار کردن دوره ریاست جمهوری پدرش است.

هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، پس از متهم شدن به فرار مالیاتی، ادعا کرد که ارائه کیفرخواست علیه او تلاشی برای از بین بردن دوره ریاست جمهوری پدرش است و موضوع مربوط به او نیست.

به گزارش وب سایت العربیه، او افزود که جمهوری خواهان تلاش می‌کنند او را از نظر اخلاقی بکشند اما این درد از تحمل پدرش بیشتر است.

 جمعه، جو بایدن در مورد اتهامات جدید علیه پسرش، سکوت کرد. زمانی که قصد داشت کاخ سفید را به مقصد نوادا و کالیفرنیا ترک کند، از او پرسیده شد که آیا فکر می‌کند پسرش بی‌گناه است یا نه؟ بایدن فقط دستش را برای خبرنگاران تکان داد و پاسخ را نادیده گرفت. رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا به‌دنبال پیروزی در دور دوم ریاست‌جمهوری در سال آینده است.

شایان ذکر است که دیوید وایس، بازپرس خصوصی  که در حال بررسی معاملات شخصی و تجاری هانتر است، روز پنجشنبه برای دومین بار علیه پسر رئیس جمهور چندین اتهام از جمله فرار مالیاتی به ارزش حداقل ۱.۴ میلیون دلار بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ مطرح کرد. وایس در کیفرخواست گفت: متهم میلیون‌ها دلار برای یک سبک زندگی مجلل خرج کرد و همزمان تصمیم گرفت مالیات خود را نپردازد.

وی افزود: متهم این پول را خرج مواد مخدر، اسکورت، معشوقه، هتل مجلل، اجاره املاک، خودرو‌های لوکس، لباس و سایر موارد شخصی کرده است و خلاصه برای همه چیز به جز مالیات خرج کرده است.

هانتر بایدن به دروغ‌گویی و اظهارات نادرست در هنگام پر کردن فرم خرید اسلحه و استفاده از مواد مخدر در هنگام خرید و نگهداری اسلحه متهم شده است. انتظار می‌رود اتهامات جدید علیه هانتر بایدن، ۵۳ ساله، باعث شرمساری بیشتر پدرش شود که خود را برای دومین رویارویی انتخاباتی علیه دونالد ترامپ در سال آینده آماده می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار