درخواست پسر بایدن درباره صدور احضاریه برای ترامپ

هانتر بایدن از دادگاه خواست برای رئیس جمهور پیشین آمریکا و ۳ تن از مقامات دولتش احضاریه صادر کند.

هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا اکنون به دلیل فساد مالی و اقدامات غیرقانونی خود به طور جدی به دردسر افتاده است به ویژه آنکه سال آینده میلادی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار خواهد شد و جمهوریخواهان به شدت به دنبال یافتن نقاط ضعف بایدن و حمله به او هستند. 

به گزارش تله تریدر، هانتر بایدن، پسر جو بایدن امروز (چهارشنبه) در دادگاه از قاضی پرونده خود خواست احضاریه‌ای را برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا صادر کند. 

وکلای هانتر بایدن همچنین خواستار صادر شدن احضاریه‌هایی برای اعضای دولت ترامپ از جمله بیل بار، دادستان کل پیشین آمریکا؛ ریچارد دونوگو، معاون دادستان کل سابق و جفری روزن، سرپرست سابق دادستانی کل آمریکا شد. 

در این احضاریه‌ها قرار است از این چهار مقام دولتی پیشین خواسته شود اسناد و یا سایر مواردی را که به طور بالقوه مرتبط با کیفرخواست علیه هانتر بایدن است، ارائه دهند. 

تاکنون برای ترامپ چندین کیفرخواست درباره موضوعات مختلف مطرح شده که وی تمامی آن‌ها را سیاسی کاری به منظور تخریب چهره خود پیش از انتخابات آمریکا خوانده است. در طرف مقابل نیز، دموکرات‌ها موضوعات مطرح شده درباره پسر بایدن را تلاشی برای تخریب وجهه رئیس جمهور فعلی آمریکا می‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
جالبه با اینهمه سرمایه
آخرین اخبار