شکایت پسر بایدن از رودی جولیانی

هانتر بایدن از شهردار پیشین نیویورک و وکیل ترامپ به دلیل هک کردن لپ‌تاپ خود شکایت کرد.

هانتر، پسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اکنون با دلیل فساد با اتهامات گسترده‌ای از سوی دادستان‌ها مواجه شده است که می‌تواند عواقب بدی برای او و آینده سیاسی پدرش داشته باشد. با این حال، وی به دنبال فرار از اتهامات وارده است. 

به گزارش تله تریدر، هانتر بایدن در جدیدترین اقدام خود از رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک و وکیل شخصی پیشین ترامپ به دلیل هک کردن لپ تاپ خود پس از آنکه آن را در یک تعمیرگاه رایانه در دلاور به امانت گذاشته بود، شکایت کرد. 

سی ان بی سی درباره سند شکایت مربوط در این زمینه آورده است: در ماه‌ها و حتی سال‌های گذشته، متهمان زمان و انرژی فوق العاده‌ای را صرف جستجو، هک کردن، دستکاری، کپی، انتشار و به طور کلی کنکاش در اطلاعات بدست آمده از لپ تاپ شاکی کرده اند.

اطلاعات مربوط به فساد هانتر بایدن پس از آن مطرح شد که رودی جولیانی در سال ۲۰۲۰ و در اوج کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اقدام به انتشار اطلاعات مربوط به فساد پسر جو بایدن کرد. بایدن در آن زمان نامزد اصلی حزب دموکرات بود و در حال رقابت با دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا بود. 

یکی از اسناد لو رفته در آن زمان مربوط به همکاری میان هانتر بایدن با شرکت انرژی سی‌ای اف سی (CEFC)، بزرگترین شرکت خصوصی حوزه انرژی چین بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار