پسر بایدن رسما به فریبکاری متهم شد

پسر رئیس جمهور آمریکا به دروغ‌گویی در مورد وضعیت اعتیاد خود در حین خرید اسلحه متهم شده است.

هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به سه فقره دروغ‌گویی هنگام خرید سلاح متهم شده که یک اتهام جنایی فدرال محسوب می‌شود.

به گزارش گاردین، دادگاه می‌گوید هانتر بایدن در اکتبر ۲۰۱۸ در حالی که به مواد مخدر وابستگی داشته، به دروغ اعلام می‌کند که مصرف‌کننده یا معتاد به مواد مخدر نیست و پس از آن یک کلت را به صورت غیرقانونی خریداری می‌کند. 

طبق قانون فدرال خرید سلاح در آمریکا، افراد حین خرید اسلحه نباید به مواد مخدر وابستگی داشته باشند. افزون بر این، پنهان‌کردن اعتیاد حین خرید اسلحه نیز جرم محسوب می‌شود. 

این اولین بار است که پسر یک رئیس جمهور در حال خدمت آمریکا به اتهامات جنایی فدرال متهم می‌شود. در صورت محکوم شدن، حداقل ۲۰ سال زندان برای پسر بایدن پیش‌بینی شده است. 

شایان ذکر است که فریبکاری و دروغ گفتن به فروشنده سلاح ممکن است ده سال زندان و همچنین در اختیار داشتن اسلحه حین اعتیاد، ده سال زندان در پی دارد. طبق اسناد دادگاه، هانتر بایدن تاکنون به اعتیاد به الکل و مواد مخدر اعتراف کرده است. رسانه‌ها می‌گویند اتهاماتی از این دست می‌تواند روی نامزدی مجدد جو بایدن برای ریاست جمهوری اثر بگذارد. پیش از این پسر بایدن به دو فقره بزهکاری مالیاتی نیز متهم شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
چه خوب تازه در کشور ما اگر ماد مادر برادر برادر خواهر هزار پشت یک مسول خطائی کند میگن م ح ع دستگیر شد نامش را حتی نمی گویند تا چه رسد به محاکمه و زندان اسلام و عدالت مال ما است ولی آنها عمل می کنند عجیبه نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
چرا پسر بایدن شباهت به سایکوزی میدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
در فرهنگ غرب چیز عجیبی نیست ، چون ازدواج با محرم و نامحرم بلا مانع است.
آخرین اخبار