دمای هوای زنجان افزایش می‌یابد

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: طی روزهای پیش رو دمای هوا در مناطق مختلف این استان افزایش می‌یابد و به خصوص روز پنجشنبه هفته جاری با افزایش دمای کمینه از شدت سرما به طور چشمگیری کاسته می‌شود.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان  با بیان اینکه شرایط جوی استان امروز پایدار خواهد بود،‌ گفت:‌ هم اکنون آسمان اغلب نقاط استان صاف است که گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد:‌ از اواخر وقت چهارشنبه با ورود امواج ضعیفی به منطقه شاهد افزایش پوشش ابرها خواهیم بود و روز پنجشنبه نیز با افزایش شدت وزش باد سرعت آن به حد نسبتا شدید خواهد رسید.

سلطانی اظهار داشت:‌ فعالیت این امواج موجب بارش های پراکنده و ضعیف در مناطق مختلف استان خواهد شد.

وی دمای هوای شهر زنجان را هم اکنون صفر درجه بیان کرد و گفت‌:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان منفی سه و ۲۰ درجه، ابهر ۲ و ۱۹، خرمدره سه و ۱۸ درجه، آببر ۹ و ۲۳ درجه، سلطانیه منفی پنج و ۱۶ درجه، قیدار ۲ و ۱۴ درجه و ماهنشان منفی یک و ۱۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: دمای هوا ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.