دمای هوای زنجان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: صبح فردا دمای هوا در مناطق مختلف استان سه تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

حسین سلطانی  کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: درحال حاضر با توجه به خروج سامانه ضعیف بارشی که از روزهای قبل در استان فعال بود،‌ شاهد آسمان صاف و شرایط پایدار جوی در مناطق مختلف خواهیم بود.

وی یادآور شد:‌ طی روزهای آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود و روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز پوشش ابرها افزایش می یابد اما فعالیت سامانه بارشی برای استان پیش بینی نمی شود.

سلطانی با بیان اینکه سرعت وزش باد در استان امروز افزایش می یابد، اظهار داشت: از فردا وزش باد نیز ملایمتر خواهد شد و دما در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به صفر و زیرصفر خواهد رسید.

وی افزود:‌ طی شبانه روز گذشته قیدار با چهار درجه سانتیگراد سردترین و گیلوان با ۳۲ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان گزارش شدند.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان پنج و ۱۵ درجه، ابهر هشت و ۱۹، خرمدره هشت و ۱۸ درجه، آببر پنج و ۲۵ درجه، سلطانیه ۶ و ۱۴ درجه، قیدار پنج و ۱۲ درجه و ماهنشان ۱۰ و ۲۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: دمای هوا ، کاهش دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.