۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی در استان مرکزی توزیع شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون در این استان تهیه و در بین هنرستان‌های استان مرکزی توزیع شده است.

جواد لنجابی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت:  ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون در این استان تهیه و در بین هنرستان‌های استان مرکزی توزیع شد. این تجهیزات در راستای ارتقای سطح فنی، علمی، کاربردی و تخصصی الکترونیک - مکانیک خودرو توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی تهیه و در بین هنرستان‌های استان توزیع شد.

وی ادامه داد: پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال رویه و کفی میز و نیمکت دانش آموزی نیز در این مدت تهیه و برای ترمیم میز و نیمکت‌های مدارس سطح استان مرکزی در به گروه‌های جهادی استان تحویل شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۳۰۰ دستگاه بخاری گازی به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در این مدت توسط این اداره‌کل تهیه و برای استانداردسازی سامانه گرمایش مدارسی که دارای بخاری گازی غیر استاندارد بودند در سطح مناطق پانزده‌گانه استان توزیع شد.

لنجابی خاطرنشان کرد: ۶۰ میلیارد ریال تجهیزات گرمایشی از جمله دیگ، رادیاتور، مشعل، پمپ و گرماتاب نیز برای تأمین گرمایش مدارس - سالن‌های ورزشی مدارس استان مرکزی تهیه و در سطح استان توزیع شد.

وی گفت: تهیه و ارسال تجهیزات کلاسی برای ۱۰ باب مدرسه جدید الاحداث در هفته دولت و ارسال تجهیزات کلاسی در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲ برای راه‌اندازی ۱۵ مدرسه نوساز و خرید تجهیزات مدارس برای ۳۰ مدرسه مناطق آموزش و پرورش استان در مهرماه سال جاری از دیگر اقدامات این اداره‌کل است.

گروه نوسازی مدارس استان مرکزی در سال ۱۳۵۵ شکل گرفته و در سال ۱۳۷۱ از گروه به‌ مدیریت و در سال ۱۳۷۷ از مدیریت به اداره کل تبدیل شده است.

برچسب ها: تجهیز مدارس ، نوسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.