گروه‌‎های جهادی به دنبال حل مشکلات مردم

رئیس سازمان امور اجتماعی گفت: تشکل‌های فعال در جامعه در پی منفعت هستند اما گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردم نهاد برای حل مشکلات جامعه قدم برمی‌دارند.

نشست تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی استان مرکزی برگزار شد.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در این نشست با اشاره به رسالت سنگین تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در راستای اشاعه سبک زندگی ایرانی اسلامی گفت: تشکل‌های مردم نهاد جزء گروه‌های خاص در جامعه هستند که در راستای خدمت به اقشار مختلف تلاش می‌کنند.
عباسی افزود: تشکل‌های مختلف از جمله تشکل‌های اقتصادی و سیاسی در جامعه وجود دارد که هر کدام به دنبال منفعت هستند، اما گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردم نهاد، غیرانتفاعی و غیرسیاسی هستند که در راستای حل مشکلات جامعه قدم برمی‌دارند.
او با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه زدن به کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند گفت: تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در مقابله با توطئه‌های دشمنان و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق نقش مؤثری دارند و باید تلاش مضاعف داشته باشند.
استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: تحقق این امر که جزء آرمان‌ها و اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی است که با تلاش تشکل‌های مردمی و همکاری همه دستگاه‌ها امکان‌پذیر است.
مخلص الائمه افزود: تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی قدم‌های بلندی در بخش‌های مختلفی برداشته‌اند و جامعه به همیاری این تشکل‌ها در بخش‌های مختلف احتیاج دارد.
در این نشست تشکل‌های مردم نهاد استان و گروه‌های جهادی مسائل و مشکلات گروه‌های کاری خود را مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
خدا خیرتون بده هرچه به مردم خدمت کنید بازم کمه این مردم همه جوره از اول انقلاب پایه کار بودند