۲۶۷ هزار مترمربع اراضی دولتی استان مرکزی رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۲۶۷ هزار مترمربع از اراضی این استان، سال گذشته به ارزش ۲ هزار و ۳۸۸ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال از دست متصرفان آزاد شد.

سرهنگ قاسم معصومی با بیان اینکه ۲۶۷ هزار مترمربع اراضی دولتی استان مرکزی رفع تصرف شد گفت: این اراضی در نتیجه چهارهزار گشت شبانه‌روزی شناسایی شد.

وی بیان کرد: این یگان در اجرای احکام قضایی، ۵۰ فقره رفع تصرف فوری به مساحت ۱۷۵ هزار و ۳۰۰ مترمربع به ارزش یک هزار و ۳۷۸ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال را ثبت کرد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: شهرستان کمیجان از نظر رفع تصرف اراضی با ۱۱۲ هزار مترمربع و شهرستان ساوه از نظر تعداد تصرف با ۴۰ فقره بیشترین اجرای احکام را داشته‌اند.

سرهنگ معصومی افزود: ۵۴ فقره رفع تصرف فوری به مساحت ۹۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع به ارزش یک هزار و ۱۰ میلیارد ریال در استان، سال گذشته انجام شد.

وی بیان کرد: شهرستان شازند با ۴۰ هزار مترمربع از نظر رفع تصرف فوری و شهرستان ساوه نیز از نظر ارزش ریالی به میزان ۳۶۰ میلیارد ریال بیشترین را به خود اختصاص دادند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: مردم می توانند هرگونه تعارض به اراضی دولتی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به صورت شبانه روزی اطلاع دهند.

استان مرکزی با مساحتی معادل ۲۹ و ۵۳۰ کیلومتر مربع حدود یک و ۸۲ صدم درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده‌ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.