۹۰۰ فقره وام به ایثارگران زنجانی پرداخت شد

رییس صندوق شاهد استان زنجان از پرداخت ۹۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

علی نصیری رییس صندوق شاهد استان زنجان گفت: از تعداد ۹۰۰ فقره وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد پرداخت شده به جامعه هدف، ۵۰۰ فقره به خانواده شاهد و ۴۰۰ فقره به جانبازان تعلق گرفته است.

وی افزود: وام‌های صندوق قرض‌الحسنه شاهد با نرخ چهار درصد و پرداخت حداکثر ۶۰ ماهه به اعضای این صندوق از جمله والدین، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان و همسران جانبازان متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.

رییس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه زنجان در خصوص میانگین ارزش ریالی وام‌های پرداختی صندوق شاهد به جامعه ایثارگری استان زنجان، گفت: میانگین وام پرداختی این صندوق ۵۶۸ میلیارد و ۴۲۲ هزار ریال است که از این مبلغ ۲۷۶ میلیارد ریال سهم جانبازان و ۲۱۰ میلیارد ریال سهم خانواده‌های معظم شهدا پرداخت شده است.

وی تعداد اعضای این صندوق را چهار هزار و ۲۰۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه زنجان در راستای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر ایجاد شده است و پرداخت وام به اعضای صندوق، ‌ شرایط خاصی ندارد و افرادی که عضو این صندوق باشند به راحتی می‌توانند از تسهیلات این صندوق دریافت کنند.

نصیری با اشاره به میزان رضایتمندی خانواده‌های شاهد و ایثارگران، خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی به عمل آمده میزان رضایتمندی جامعه هدف این صندوق در سال ۱۴۰۲ به میزان ۹۷.۴ درصد است.

برچسب ها: ایثارگران ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.