سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

۲۲ مدرسه شاهد در زنجان فعال است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه بر اساس آمارهای موجود ۶۷۸ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر زنجانی در مدارس تحصیل می‌کنند، گفت: ۲۲ مدرسه شاهد در استان فعال است.

عباس برزگر سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به فعالیت  ۲۲ مدرسه شاهد در زنجان گفت: از این تعداد دانش‌آموز شاهد و ایثارگر، ۲۵۴ نفر شامل فرزندان شهدای والامقام، آزاده و جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و ۴۲۴ نفر فرزندان جانبازان سرافراز ۲۵ تا ۴۹ درصد هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد دانش‌آموز ۳۲۵ نفر دختر و ۳۵۳ نفر دانش‌آموز پسر در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: ۴۶۷ دانش آموز از فرزندان شاهد و ایثار در شهرستان زنجان، ۷۶ دانش آموز در شهرستان ابهر، ۲۴ نفر در خرمدره، ۷۷ نفر در خدابنده، ۲۱ دانش‌آموز در طارم و ۱۳ نفر در شهرستان ماهنشان به تحصیل مشغول هستند.

برزگر با بیان اینکه ۲۷۹ نفر از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان در مدارس شاهد تحصیل می‌کنند، اضافه کرد: هم اکنون ۲۲ مدرسه شاهد در استان فعال است که از این تعداد هشت مدرسه در مقطع ابتدایی، ۹ مدرسه در دوره اول و پنج مدرسه در مقطع دوره دوم متوسطه در استان فعالیت می کند.

وی رسیدگی به امور تحصیلی و فرهنگی فرزندان شاهد و ایثارگران، برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای قوانین و مصوبات موجود مرتبط با طرح شاهد و ایثارگران و تهیه و تدوین برنامه‌های خاص آموزشی برای دانش آموزان را از جمله وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.