قطع همکاری با برنده اسکار به دلیل حمایت از فلسطین

بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار پس از شرکت در راهپیمایی حامیان فلسطین و سخنرانی در آن، از سوی آژانس استعدادیابی خود کنار گذاشته شد.

آژانس استعدادیابی «یو تی ای» آمریکا که برای بازیگران هالیوود نقش پیدا می‌کند، تایید کرد که پس از سخنرانی «سوزان ساراندون» هنرپیشه آمریکایی در یک گردهمایی طرفداران فلسطین و سخنرانی در حمایت از مردم غزه، وی را کنار گذاشته است.

به گزارش گاردین، این بازیگر برنده اسکار در سخنرانی خود گفته بود: «در این زمان، افراد زیادی از یهودی بودن می‌ترسند و طعم مسلمان بودن در این کشور را می‌چشند».  ساراندون در ادامه اظهارات خود دیگران را تشویق کرده بود که به حمایت از مردم فلسطین ادامه دهند. وی در این سخنرانی گفت: «مردم [در مورد جنگ] سوال می‌کنند، مردم ایستاده‌اند، مردم خودشان را آگاه می‌کنند، مردم از شستشوی مغزی که از کودکی آغاز شده بود فاصله می‌گیرند». 

او در ادامه شرکت‌کنندگان در راهپیمایی را تشویق کرد که «قوی، صبور و صریح» باشند و «در کنار هر کسی که شجاعت صحبت کردن را دارد، بایستند».

پیش از ساراندون نیز چهره‌های دیگری در صنعت سرگرمی آمریکا، به خاطر حمایت از مردم فلسطین، شغل خود را از دست داده‌اند. پیشتر منابع گزارش دادند «ملیسا باررا» که به عنوان بازیگر فیلم ترسناک «فریاد» انتخاب شده بود، به دلیل محتوای حامی فلسطین که در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده بود، از بازی در این فیلم کنار گذاشته شد. وی در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود که در تلاش است اطلاعاتی از جنگ غزه و از زاویه دید دیگر ارائه دهد، زیرا رسانه‌های غربی فقط به دنبال نشان دادن طرف حامی تل‌آویو هستند. او جنگ غزه را «نسل‌کشی» و «پاکسازی قومی فلسطینیان» دانسته و خواستار «فلسطین آزاد» شده بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر امریکا و اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
آزادی بیان به سبک غرب!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
خوب همین اتفاق ایجاد هم هست ، اگه کسی از یه کشور مخالف حمایت کنه نسخه شه پیچیده میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
دقیقا
آخرین اخبار